Saturday, 4 February 2012

Pelik x bl0g Ieyka nie ? Maaf eyh ? Btw , thank sbb f0ll0w 0kie ? N thank sbb viewss . Klau ada kesilapan maaf . Sangat . Lagu xbest ? Bgi Ieyka best sangat . Hurmm . Jangan marah ! Hehe ! Bwa kengkawan yg lain f0ll0w 0kie ? Muach !

 Nie p0wn sma jugak .
 Nie ada cikgu Ieyka
Ini juga ada cikgu Ieyka

Masa b0wink

Rsa b0wink la hujung minggu ni . Cuba la pergi pantai kan best . Urmm . S0n0k nyer kan ? Skrg Ieyka dha dpt bnyk kwn kat sk0lah . sk0lah tu memang cntik dan best lar ! Urmm . Kalau Ieyka ada gmbar nak simpan , Ieyka akn simpan 0kie ?

Wednesday, 1 February 2012

Huh . t0day s0 b0ring . Urmm . kena pindah kelas rsa sdih laa . knapa sya kena tukar ? tak sngka nya . tinggalkan 0wg yg tersyg . hrp sya dpt bersama mereka . sya amat harap sngt . klau la sya tak di pindahkan kelas kan bagus .

Saturday, 19 November 2011

My last memory !

Hai bl0g . Saya rsa hari ini ialah hari paling sedih ieyka la . Ieyka pindahh kelas . Xdpat jumpa ngn owg yg ieyka suka . Kwn bru p0wn nmpak s0mb0ng . Ieyka harap mereka jugaa akan bersama sya klau f0rm 2 nanti . Ieyka sngt rindu an mereka wlaup0n kelas seberang shja . Mula2 Ieyka memang segan ngn mereka . Sudah Ieyka dipindahkan kelas , Ieyka dpt rsa yg mereka amt Ieyka perlukan . Mereka semua baik ngn Ieyka . Mereka semua peramah ngn Ieyka . Klau anda di situasi Ieyka . Memang nak nangis rsa nya . Hehe . Xpa la . Biarkan la berlalu .